Thursday, December 17, 2009

Tidak hadir Sidang Parlimen

Saya berada di Jakarta pada tarikh tersebut atas urusan peribadi dan telahpun memaklumkan lebih awal kepada Presiden Parti, Tuan Guru Datuk Seri Abdul Hadi Awang.

Selain itu saya juga tidak mendapat maklumat berhubung hasrat pakatan mahu menolak bajet 2010 yang dibentang Najib sebelum ini.

"Saya sebenarnya sudah maklumkan kepada Presiden (PAS) seminggu yang lalu...saya mahu ke Jakarta Jumaat lalu atas urusan peribadi.

"Sehingga hari saya ke Jakarta (Jumaat), saya tidak tahu tentang hasrat Pakatan nak tolak Bajet 2010 (pada) 11 malam Isnin lalu,"

4 comments:

adi said...

hahaha... urusan peribadi? mangkak punya mahfuz. hang ada adik beradik kat sana ka? oooo... hang asal indon. patut la.. ahaha.. tak payah nak kencing la.. habaq ja la pi bercuti. urusan peribadi konon. baru jadi ahli parlimen, perangai kalah umno dah. kalau jadi menteri tak tau la apa jadi. teruk dari umno lagi kot. sembang ja lebih. tapi haprak. blah la mahfuz, hang ingat kami ni bodoh macam hang ka.

FZY said...

orang lain x bodoh.. cuma pencacai UMNO mcm "adi" shj yg bodoh.

sebab cerdik la sokong PAS. misi dan visi dari dunia hingga akhirat.

tapi UMNO? sampai wawasan 2020 shj, lps tu (atau sebelum tu) UMNO akan terkubur..

insya'allah.

abu sumaiyah said...

Jadikan satu pengajaran. Lain kali utamakan tugas hakiki kita kepada rakyat berbanding urusan pribadi. kalau nak bercutipun tunggulah sidang parlimen selesai. Satu lagi komen tentang desakan Ariffahmi letak jawatan segera kononnya kerana sayangkan Tok Guru....tapi tak ubah seperti seekor singa yang menampar nyamuk dimuka tuannya. Nyamuk mungkin mati, tapi kesan tamparan itu menyebabkan muka tuannya cedera parah...Tak boleh ke pergi jumpa tok guru untuk bertukar-tukar pandangan tanpa menghebohkannya dalam akhbar dan TV?

Anonymous said...

Mana yang lebih penting di antara urusan peribadi dengan hal ehwal rakyat di Parlimen? Rakyat yang angkat kamu sbg wakil mereka di Parlimen dan bukannya DSS Hj Hadi yang angkat kamu..kamu kena mintak maaf dgn seluruh rakyat..berDOSA seorang pemimpin mementingkan urusan peribadi melebihi urusan rakyat apatah lagi dikala sidang rakyat berlangsung