Friday, August 1, 2008

Seluruh jentera pilihan raya PAS bantu Anwar di Permatang Pauh

PAS akan menggerakkan jentera parti itu di seluruh negara bagi membantu Ketua Umum KeADILan, Dato' Seri Anwar Ibrahim memenangi semula kerusi Parlimen Permatang Pauh setelah dikosongkan oleh penyandangnya, Dato' Seri Wan Azizah Wan Ismail yang juga Presiden KeAdilan

"Saya percaya, pengundi Permatang Pauh tidak ada masalah dengan Anwar yang sinonim dengan kawasan tersebut,"

Saya memberi jaminan, sekalipun pilihan raya kecil itu diadakan pada bulan Ramadhan, PAS akan tetap menurunkan jentera pilihan raya bagi memastikan calon BN yang bertanding, tumpas ditangan Anwar.

"Itu juga satu motivasi untuk kita bekerja dengan lebih kuat bagi mempastikan kemenangan,"

Saya berharap pilihan raya tersebut akan berjalan dengan baik dan lancar, tanpa sebarang provokasi dan insiden yang tidak diingini berlaku.

Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) juga, perlu berlaku adil dan telus dalam menangani sebarang isu yang boleh menghalang Anwar dari bertanding.

Saya memuji pengorbanan Wan Azizah yang bersedia mengosongkan kerusi Permatang Pauh bagi memberi laluan Pakatan Rakyat berkuasa memerintah selepas ini, dengan kemenangan yang bakal dijana oleh Anwar di kawasan tersebut.

5 comments:

Anonymous said...

Assalamualaikum wbt

Saya sebagai pengundi di parlimen Permatang Pauh amat bersetuju dengan pandangan saudara. Bukan mudah pengundi di parlimen ini akan termakan dengan pujuk rayu UMNO dan Barisan Nasional.- anak Permatang Pauh-

Anonymous said...

Salam YB..

terbaca artikel ini di blog PAS Penang Bukit Bendera...

http://pasbukitbendera.com/index.php?option=com_content&task=view&id=1369&Itemid=1


PAS Penang Dapat Apa Faedah PDF Print E-mail
Aug 02, 2008 at 04:21 PM

Semua orang sebuk bincang Pilihanraya kecil Permatang Pauh yang akan diadakan tidak lama lagi.Macam-macam janji akan ditaburkan dalam kempen ini.

Macam-macam jenis manusia akan hadir untuk lihat pertembungan PKR lawan UMNO.Macam-macam jenis manusia akan mencari tempat tinggal sementara , gerai-gerai makanan tubuh bagai cendawan.

Macam-macam manusia ingin tunjuk kehebatan pidato masing-masing.Jalan-jalanraya penuh sesak dengan berbagai-bagai kenderaaan.

Persoalan akhir sekali PAS Penang dapat apa.....PAS Penang dalam kerajaan yang dikatakan Pakatan Rakyat dapat apa...apa-apa...faedah bersama.Tolong Buktikan ...

ALI MAIDIN said...

Kesian orang Penang tak dapat apa. tahun depan minta datok banyak2 le. Orang Pas suka gelaran datuk kan

Anonymous said...

harap anwar kalah...

http://writtenbyhim.wordpress.com/

pen buruk ™ said...

saya harap Anwar menang.. yang pasti orang UMNO lagi banyak dapat pangkat Dato!.. kita pun boleh juga dapat, nanti la bila dah ada cucu