Saturday, June 19, 2010

Namakan kucing Parsi Najib dengan Jenama Peristiwa peristiwa 1Malaysia.

Sebagai langkah popularitinya, Najib meminta orang ramai memberikan nama kepada kucing Parsi yang baru dibelinya sempena kempen belilah barangan buatan Malaysia.Langkah ini suatu langkah yang sangat baik dan wajar dialu alukan dalam usaha untuk merapatkan hubungan antara pemimpin dengan rakyat.
sebagai rakyat Malaysia sewajarnya menyambut baik dan mengambil peluang yang diberikan oleh Perdana Menteri untuk menamakan kucing Parsi tersebut.Saya mewakili sebahagian rakyat Malaysia berharap PM bersedia mempertimbangkan beberapa cadangan seperti berikut.
Kucing Parsi:PKFZ


Scorpene
F5E
Sime Darby
L dan M
KTM Tjg Pagar
Ben Judi Bola
Kem Sg.Besi
GST
Ban Subsidi
APCO
PRK SIBU
Monggolia/Altantuya


Langkah Najib ini memberi peluang pada rakyat untuk berkongsi pandangan dan cadangan menjenamakan kucing Parsi Najib dengan jenama Malaysia berasaskan peristiwa peristiwa yang berlaku disepanjang Najib memegang jawatan TPM dan PM.Dengan menjenamakan jenama jenama diatas maka Najib dan seluruh rakyat Malaysia akan terus mengigati peristiwa peristiwa hitam sebagai sejarah 1 Malaysia.

6 comments:

yahaya said...

YB minta tolong bawa isu saman ekor.pakat kena blacklist nak bayar road tax tak boleh,

alzinki said...

Salam alaik Dato'.Apa Kaba? Bile ble jenguk kami kat Mesir? Buat ceramah kat sini?Kitorang kat sini nk dengar juge suara Naib Presiden kite ni..rindu.Slmt menjalankan tugas sbg ahli parlimen & pejuang gerakan Islam.

Matatech said...

lawan tetap lawan

hilbert said...

Haiiii!!!!??? benda remeh-temeh macam tu pun mahu diperdebatkan??? aduhaiiii...apalah malang korang sume,,,si YB Eli taukey ais krim pun mahu taruh nama kucing, YB Mahfuz pun mahu masuk peraduan... mudah sangat rupanya seseorang pemimpin dipermainkan...

ternyata PM DS Najib bijak mengukur untuk mengetahui sejauh mana dalamnya kematangan cara berfikir seseorang wakil rakyat tu...

Anonymous said...

kesian aku tengok si mahfoz ni.... mentaliti mcm budak tak pass skolah

Muhd Ridzuan Pauzi said...

100% vote you