Wednesday, March 31, 2010






11 comments:

Anonymous said...

ape ni YB...
duk kutuk UMNO je memanjang..
macam budak kecik gado2 plak.
nak bawak agama bkn mcm ni YB.
tak serupa bikin.

AzamDin said...

kutuk bende betoi tak pa..ni kalau hang merapu menjerit2 macam MP Pasir Salak.. apa cerita?!!!!

Anonymous said...

ler...
tak kire la umno ke PAS ke
hukum islam tu tetap same,
takdenye istilah kutuk betul atau salah
nama pu kutuk tetap sala hukumnya.
macam demokrasilah,
islam ke tak islam ke hukum demokrasi
tetap salah, mentang2 lah PAS sume benda nak halal, yang umno smua benda jadi haram.
Ooih...sedap mulut ja..

AzamDin said...

bukan muhyidin pernah kata ke..undi BN masuk syurga..undi PAS pun masuk syurga..masa tu kat manek urai.. ahahaha

hilbert said...

Salam 1Malaysia YB Datuk Seri Haji Mhfuz Omar ~ Wakil rakyat Pokok Sena.

'Pulau Pinang Pulau Mutiara,
..dipandang indah dari Kelantan,
'budi bahasa budaya kita,
..jangan sampai hilang ditelan zaman.

'Negeri Kedah Negeri Selangor,
..dua-duanya dikuasai pembangkang,
'antara Nik Aziz dan juga Anwar,
..mana satu layak sebagai ketua pembangkang.

Anonymous said...

untuk yb dato mahfuz
saya mengikuti perkembangan persidangan dewan rakyat, bukan 30 minit ditv 1, tetapi tv pas dan tv selangor. Saya lihat mp pakatan rakyat banyak berhujah, mp bn angguk saja. saya ucapkan tahniah kepada semua mp yang memberi idea untuk kesejahteraan rakyat jelata. yang mendukacitakan saya ada dikalangan menteri-menteri melayu kita sendiri tidak berani bersemuka dengan hujah-hujah persoalan yang ditimbulkan oleh mp-mp, amat malang pak-pak menteri melayu ini melalak kat luar dewan dan guna media untuk promosi diri. Demikin juga sikap yang dipertua dewan kadang kala dilihat berat sebelah. Saya sedih, bangsa kita bercakaran sesama sendiri kerana perbezaan pendapat dan zaman kesultanan melayu melaka yang penuh fitnah, adu domba menjatuhkan sesama sendiri sudah tidak sesuai lagi untuk kita jadikan contoh. Sepatutnya semua perlu sedar dan balik lah kepangkal jalan sebelum nasi menjadi bubur. Kita menyokong kepada pemimpin yang memartabatkan keadilan dalam islam. Wallahualam.

Anonymous said...

Well done la YB, pasal injin hilang tu sampai tua la kerajaan UMNGOK akan kelentong. Apa susah sangat tanya Panglima Angkatan Tentera jangan berdolak dalih dan buat diam bisu macam tak tahu. YB pun saya rasa sudah geharu cendana pula, sudah tahu lagi mahu tanya.Yb cakap terus sahaja lah kat Menteri Pertahanan tu jangan nak cover up dan PAT mengaku sahaja lah buat apa pergi ke DUBAI!!!
YB juga patut tanya sama Zahid Hamidi, kenapa TUDM beli jet MB339 tanpa injin? Beli kerangka sahaja dan pasang injin lama-ini perancangan apa? Tak pernah berlaku dalam dunia beli kapalterbang tak beli injin. Siapa punya perancangan? Apa agenda sebenar dalam pembelian ini atau ada apa apa ke?
Baru baru ini satu kemalangan pesawat PILATUS di Sintok dekat UUM telah berlaku... aneh juga ya kenapa TUDM membuat pertunjukan udara yang merbahaya di kawasan tersebut. Apakah tidak ada prosedur tertentu berhubung dengan pertunjukan Udara atau bolih dilakukan dimana suka yang bukan sahaja membahayakan juruterbang tetapi juga orang awam.
Tanya lah Zahid Hamidi apakah sebenar nya punca kemalangan pesawat dalam TUDM adakah punca kelemahan manusia atau kerosakan teknikal? YB mungkin akan terkejut sekira nya zahid berkata benar.
Hancur lah Malaysia kerana pemimpin penipu dan pegawai kerajaan juga macam kerbau di cucuk hidung olih orang politik-pemimpin lemah dan pegawai nya pula mediocre.

hilbert said...

Saya agak terkilan kerana sejak saya mengikuti laman web YB Datuk Seri ini, saya tak pernahpun membaca komen balas dari YB empunya blog bagi memberi jawapan tentang soalan2 yang kami rakyat ajukan menerusi setiap artikel yang YB terbitkan... alahaiiiii... sunyi jer ))))))

Sebagai wakil rakyat YB Datuk Seri kenalah juga memberi respon kepada apa yang pembaca ulas tak kiralah mereka tu penyokong BN ataupun penyokong Pakatan Pembangkang. Kalau diam je lepas buat posting..lebih baik tak payah buka blog, membazir masa saja. Tapi sekiranya ada bagi jawapan namun berselindung disebalik Anonymous jadi apa bezanya dengan pembaca yang lain.

Sebagai wakil rakyat mesti mau ingat selalu, apabila telah dipilih sebagai wakil rakyat di kawasan2 yang tertentu, seseorang itu bukan lagi hanya jadi pemimpin kepada penyokong mereka saja tetapi secara otomatik kini mereka adalah pemimpin kepada kesemua rakyat yang ada didalam kawasan parlimen atau DUN yang diwakilinya tanpa mengira rakyat disitu ahli2 BN ke atau Pakatan Pembangkang.

Anonymous said...

hoi MP,
apa yang didedahkan oleh blog kickdefella di link http://kickdefella.wordpress.com/

takmau dedahkan ke?
sibuk sangat doakan keburukan kat orang lain.last skali,diri sendiri ditimpa kecelakaan.

haram jadah betul.geng pencacai Pas dan perosak rakyat takmau bising ke minta suruh tubuhkan suruhanjaya diraja siasat nik aziz tu.kata kena telus dan sebagainya...

drBOND said...

cukup la..cukup la sampai sini..
cukup la..cukup la menabur fitnah..
cukup la melacurkan agama untuk kepentingan sendiri..
ingatlah kita semua akan MATI..kita semua akan menghadap ILAHI..

Anonymous said...

ini mp low class punya otak...
x dak idea bernas...
buat semak parlimen aja...
nyesal undi hang yb..