Friday, December 31, 2010

Raja diminta bersih kabinet dari menteri perogol

Saya memohon Raja-Raja Melayu bertindak membersihkan nama negara apabila dua orang pemimpin negara ini dikaitkan dengan kezaliman terhadap rakyat asing.

"Perdana Menteri sampai hari ini tidak pernah dilihat bersih ekoran pembunuhan kejam Altantuya Shaariibuu dan ketika Perdana Menteri dilihat begitu gagal membersihkan namanya, tiba-tiba sejak beberapa hari lalu berulang lagi kehebohan tentang seorang menteri kabinet dituduh merogol warga Indonesia yang menjadi orang gajinya.

"Pelbagai peristiwa selepas pembunuhan Altantuya menyebabkan Perdana Menteri semakin dilihat tidak bersih ekoran pembunuhan wanita Mongolia itu manakala dokumen yang mengaitkan menteri berkenaan dengan perbuatan merogol orang gajinya semakin tersebar.

"Kesemua itu membusukkan nama negara dan menyebabkan negara ini dipandang hina,"

Saya yakin Raja-Raja Melayu tidak sanggup membiarkan nama baik negara terus buruk dan warga negara ini dipandang hina akibat perkara tersebut.

"Sokongan Raja-Raja Melayu amat diperlukan untuk membolehkan rakyat menuntut supaya diadakan suruhanjaya siasatan terhadap perkara itu bagi membersihkan nama baik negara ini,"

Saya mengecam keras tindakan Umno yang semakin jelas memperalatkan Raja-Raja Melayu bagi memastikan ia terus berkuasa.

Saya ingin menyeru Raja-Raja Melayu supaya tidak membiarkan diri mereka diperalat dan menjadi "balang oksigen" yang menyambung nafas Umno yang penuh dengan sejarah kerakusan mengkhianati orang-orang Melayu.

Saya ingin mengingatkan bahawa Pas dan PR akan berkempen secara ofensif dan habis-habisan ke seluruh negara untuk mendedahkan pengkhianatan Umno terhadap orang-orang Melayu.

27 comments:

Zulfahan said...

Dato',

Sudah kah dia didapati bersalah merogol ? Sudah kah siasatan di jalan kan dan ada bukti-bukti yang kukuh yang dia merogol ?

Kalau begitu, dengan hanya tuduhan wanita itu, harus juga lah mana mana pemimpin yang sedang di tuduh melakukan salah laku seksual supaya meletakan apa apa jawatan.

Jamaliah Ariff said...

Hai Bawal, hang macam tak faham topik. Mo kata bersihkan kabinet dari menteri perogol, bukan tuduh. Cuma kita bimbang kalau buang menteri perogol, kes ziana zain di Port Dickson macam mane, kes Altantuya macam mana.....

mr said...

Saya setuju.. Dato juga patut suruh ADUN Selinsing letak jawatan juga..juga Nasuruddin kerana tuduhan berzina.. TUDUHAN .. ada saksi pulak tu.. jadi macam mana??

Bersihkan diri dulu sebelum bersihkan orang lain..

Dan Dato' semua KENYATAAN yang Dato' keluarkan yang Dato' tuduh tu,semua ADA BUKTI ke??


Ingat Dato' jikalau tanpa BUKTI Dato' TELAH MELAKUKAN FITNAH..!!!
Walaupun orang itu melakukan kesalahan tetapi tanpa saksi/bukti Rasullullah tak benarkan MEMFITNAH ..KECUALI dengan SUMPAH MUBALAH atau SUMPANH LAKNAT.. DATO' sanggup SUMPAH LAKNAT??

NAk harap ANWAR IBRAHIM memang dia tak SANGGUP pun..

Dr Rita Coolidge said...

raja juga diminta bersihkan wakil rakyat gila seks..seperti seorang wakil rakyat di selangor yang berbogel dan menunjukkan puki dia yang berbulu!

Anonymous said...

Mahfuz..Mahfuz...

meh aku bagitau...

1 - lupuskan peliwat jubur orang , sekarang yang korang dok usung sana sini

2 - lupuskan wakil rakyat kongkek dalam koc keretapi

3 - lupuskan pada mursidul pekerja am ko yang rasuah di lojing..zakat konon..pasai apa tak bagi awai2 pdhal orang asli tu dah lama dok kat kelantan.. masa p,raya baru nak zakat ?

4 - exco selangor yang bersekedudukan dengan bf melayunya..

5 - bersihkan juga kilang arak kat selangor, ari tu beria benor nak tutup , ni bukan tutup, siap bukak byk lagi kedai ekor dan rumah urut kat selangor..

Mahfuz..mana negara dan hukum hudud bawaan pas ? oooo aku tau la ni hangpa dok ketaq dengan DAP sampai teloq masuk sampai kat halkum..tu tak boleh sebut depan karpal singh tu..

Tapi elok jugak pas jadi balaci, PR13 hangpa tau la undi melayu kat mana..

Satu lagi..banjir nak mari lagi, jadi buat kerja elok2 jangan buat kerja macam yang sudah...tak buat kerja langsong noooo...

Unknown said...

Dato Hj Mahfuz Omar,

saya meminta maaf kerane peneguran ini, saya merasa Dato telah banyak cakap kotor semasa menceramah di merata tempat.

Orang Islam tidak boleh bercakap pengotor dan menipu serta mencarut di dalam percakapan.

Saya melihat di dalam you tube, dato suka menjerit sahaja didalam parlimen , tiada bercakap idea untuk rakyat .

Saya mengesal dengan pengundi tempat dato kerana memilih calon yang tidak dijuang oleh dato terhadap mereke.

Dato harus malu, elaun dato dapat tetapi tidak membuat kerja yang baik di dalam parlimen.

Sekian, di harap dato mendapat tufik dan hiyadah semasa menjadi wakil rakyat.

Di harap dato tidak memarah saya kerana peneguran amat bersih ini.

Siberangan said...

Wahai Mahfuz, lupuskan penyangak dalam Kerajaan Kedah yang hang tersangat benci sahingga hang letak jawatan dari jadi Pengerusi Kedah Sato.

Hang dedahkan siapa penyangak dan penyamun yang ada dalam GLC Kerajaan Kedah. Awat hang suruh pemberita tanya depa MB bodoh yang hang tulus surat letak jawatan?. Desar dia nyatakan kapada orang ramai, siapa yang rasuah dalam kes ini. Jika dia orang MB sapa?. Jika orang dalam GLC sapa dia.

Dalam kes rasuah yang diamalkan oleh kuncu2 Azizan macam ni hang dok diam noooooo... hang pandai nak soghok pulak.

OOOOOOIIII... MAHFUZ, BANGKAI GAJAH TAK BOLEH TUTUP DENGAN DAUN PISANG, HANG TAU TAK?

wanzal said...

OO JAMALIAH..APALA BENGAP SANGAT DOK BELA MAHPUS TU..CERITA SATU MALAYSIA CKP SAI RAIS, TP SEKOR PUN TAK BAWA BUKTI N SAKSI...CRITA BERDEGAR2 CARI SALAH ORG...CRITA ADUN SELINSING BUAT SENYAP JA PADAHAL SIAP ADA SAKSI LG..NUAR JUBOQ PUN SAMA..HANGPA MESTI KATA FITNAH PUNYA..ORG PAS N PKR ALIM ULAMA DAN MAKSUM LAGI MULIA KN KN KN TAKBIR

Medan Tempur Kedah said...

ni datok nk tnya skit..pemimpin pkr,pas,dapig bersih sangat ka?dah sesucinya dapat masuk syurga ka??adun2 pas semua bersih ka?awat yg kena tangkap dlm koc ktm tu yb x suruh bersih kan?jgn duk kata kat orang lain la.ce selak kain sendiri tu tgk..kami semua x suka cara pemerintahan pas di kedah..cakap dlm ceramah ja deraih.tp habuk pun tarak..semua cekelat angin jaa.

abunawaz said...

Raja diminta bersihkan Parlimen dari wakil rakyat tak tahu buat kerja yang tahu hanya buat kecoh dalam dewan seperti Mahfuz.....wakil rakyat tak PAS SRP layak jadi tukang sapu lobby Parlimen saja...kah..kah..kah

Lokman said...

Apa kata UMNO bawa Ustaz Saidi menjelajah satu Malaysia menceritakan hal yg terjadi didlm koc keretapi. Road show ni boleh mula di PRK DUN Tenang.

Tanjung Bungor said...

Nampaknya jiwa dato' sudah terlalu sebati dengan politik kepartian (Bukan politik Islam, Islam tidak mengajar kita berpolitik begini bukan). Jelas kecenderungan dato' supaya masyarakat terdorong untuk mempercayai bahawa rais yatim itu perogol..bahkan dato' mahu masayarakat percaya bahawa ada lagi menteri kabinet yg melakukan perbuatan terkutuk itu. Kalau sungguh puak UMNO itu teruk. Kita pun harus ikut perbuatan yg sama. Kalau orang kafir umpamanya minum arak utk jadi kuat dan tahan, kita pun kena minum arak supaya boleh menyaingi mereka??? Rakyat mahu kita menang, tapi biar menang dengan cara yg bermaruah dan tidak sekali2 berdamping dengan kafir yg memerangi agama dan bangsa kita secara terang dan sembunyi2..

wanzal said...

NI LA SUSAHNYA KALAU KITA LANTIK PEMIMPIN TAKDA ILMU...SETAKAT LULUS SRP BOLEH JD Y.B. NI LA MASALAHNYA. KEJA DIA CARI SALAH ORG, MAKI ORG, CERCA ORANG MAKLUMLAH NAK CKP BAB EKONOMI, TAK RETI, NAK CAKAP BAB PERANCANGAN BANDAR TAK RETI, NAK CAKAP BAB PENDIDIKAN, LG SENSETIF SEBAB DIA MEMANG TAKDA PENDIDIKAN..JADI LA NI KERJA DIA CARI ISU KATA KAT ORANG SUPAYA ORG KATA DIA BUAT KERJA...BULAN-BULAN DAPAT DUIT, ADA PROJEK SAPU..PERJUANGAN ISLAM KONON PIIRRAAHHHH

wanzal said...

MAHPUS, APA CITA ADUN SELINSING HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

usin said...

ya dato' aji, kalau nak saya percaya rais yatim rogol amah dia, dato' aji kena percaya adun selinsing berzina dlm koc ketapi. amacam? suka sgt tuduh org tu, org ni. kes altantuya la, amah rais yatim la. politik dato' ni politik hipokrit. penuh dusta dan dosa. kalau benar2 utk ISLAM, knp x buat desakan yg sama untuk kes anwar ibrahim, adun selinsing, rasuah azmin masa pemilihan pkr, nik aziz tabur duit konon zakat di gua musang? knp dato'? dato' takut pd nik aziz lebih dpd takut kpd ALLAH? dato' melalak dalam parlimen lebih dpd mat lalok mabuk tepi jalan tidak memalukan ke? apalah yg hebat sgt pada pandangan dato' ttg karpal & lim kit siang? dalam 10 pengkomen dato', kira brape yg sokong dato'? lain hulu lain parang, lain dulu lain sekarang dato'. pas banyak dihancurkan oleh org2 mcm dato' & nik aziz. perlembagaan pas dato' dh buang ke????

Carlito said...

Mahfuz, kenapa la PAS masih bersikap BANGANG lagi. Kenapa ye, kenapa!! Aku betul2 frust dgn hangpa ini. Opportunist shj nak cari sokongan. Hang ingat suma org la ni, tahap pendidikan cam hang ka??? ramai dah masuk U, anak2 hang pun sama. Bole pikiaq dah mana satu kebenaran, mana satu pembohongan dan mana satu ketidakcerdikan. Hang letak jawatan lah..takpun pi sambung belajaq kat mana2 U. At least org tgk hang ada inisitif nak majukan diri...baru boleh majukan negara...jangan dok jadi mangkok asik kena 'tembak' saja bila post kat blog sendiri. Hang lelaki dayus!

hilbert said...

kesian sangat dengan Mahfus Omar ni...seperti bukan seorang YB pulak dia ni...

orang lain tuduh macam2 diapun akan percaya bulat2...takde alat penapis ke kat kepala ?

abu zubair said...

konsep dalam undang-undang Islam , kepada sesiapa yang menuduh terbeban ke atasnya untuk bawa bukti yang kukuh dan jelas , dan tanggungjawab yang dituduh untuk bersumpah menafikan tuduhan.Tapi syarat penting semua ni kena bawa MAHKAMAH ISLAM!sekarang ni bawa ke mahkamah syar'iyyah. sumpah luar mahkamah tak terpakai!sumpah kena dalam mahkamah Islam apabila di arah oleh hakim kepada tertuduh untuk bersumpah menafikan tuduhan.
failkan ke mahkamah syar 'iyyah. tak kiralah kes selinsing atau kes rogol menteri kabinet. Kes Mat Sabu khalwat akhirnya dibuktikan tak bersalah di mahkamah .Mahkamah bersihkan namanya. saksi pula banyak jenis saksi. ada saksi pembohong pun ada....bawa ke mahkamah!PAS tak teragak-agak nak gugurkan adun selinsing kalau terbukti bersalah di mahkamah!

usin said...

salam wahai abu zubair. kadang2 aku x phm dgn pegangan hang. sekejap konar kanan sekejap konar kiri. pasal isu sumpah, adakah sumpah hanya boleh dilakukan di mahkamah syariah shj? kalau ikut pendapat hang la, maksudnya sumpah laknat saiful bukhari yg buat di sebuah masjid itu kira x terpakailah? adakah bersumpah laknat Allah tetapkan mesti dalam mahkamah syariah shj? mcm kes adun selinsing, knp pas masih membisu? adakah krn adun tu mewakili pas maka pas buat senyap? adakah rasulullah melindungi sahabatnya yg melakukan kesalahan. siapa hang yg utk berkata pas tidak teragak2 utk gugurkan adun selinsing jika terbukti bersalah. pas x buat apa2 untuk buktikan adun tu bersalah @ tidak. aku nk ambil sedikit kata2 hang;"konsep dalam undang-undang Islam , kepada sesiapa yang menuduh terbeban ke atasnya untuk bawa bukti yang kukuh dan jelas , dan tanggungjawab yang dituduh untuk bersumpah menafikan tuduhan."..dan bla bla bla...ok,adakah tuduhan bahawa menteri kabinet merogol amahnya sudah ada bukti yg jelas maka dato' hj mahfuz boleh buat tuduhan? dalam kes anuar ibrahim sebagai tertuduh kes liwat, knp beliau tidak ke mahkamah syariah utk bersumpah menafikan tuduhan? pada aku umno/bn bukan terlalu bagus sehingga zero kesilapan, ttp pr tidak menunjukkan kebagusannya adalah lebih baik dpd umno/bn. wahai abu zubair, kalaupun terlalu taksub dgn pas, ingatlah bahawa pas bukan agama, perlembagaan pas tidak sama dgn AlQuran. pas dan perlembagaannya ciptaan manusia yg lemah. kalau ingin menjadi pengganti kpd umno/bn sebagai pemegang amanah, tunjukkan kemampuan memenuhi apa yg rakyat nak. bukan hanya pandai berjanji spt yg diperlihatkan hari ini. contohnya air, kelantan perlu 17 tahun untuk menyempurnakan kemudahan itu kpd rakyat. kedah dan pulau pinang dah menaikkan kadar tarif air. adakah ini sebenarnya yg rakyat kehendaki? apa bezanya negeri bawah pr berbanding di bwh bn? bnyk lg contoh yg boleh diberi. persamaannya adalah lebih kpd gila kuasa... betul tak??? dua2 hampeh!!!

Apa Ada Pada Dunya said...

Mungkin Ultraman Aziz tiada kesempatan untuk menjawab tentang Sirah Islam. Zaman Rasul dulu.. Judi & Arak memang telah lama wujud.

Tetapi LESEN di zaman nabi TAK ADA. Penduduk Tanah Arab memang terkenal dengan BERJUDI, BERZINA, MENYEMBAH BERHALA, MINUM ARAK dan lain-lain DOSA BESAR yang DI LARANG orang ISLAM MELAKUKANNYA kerana ramai KAUM QURAISH dan PEDAGAGANG2 yang KAFIR atau BUKAN ISLAM.

Ayat Surah Al Maaidah ayat 90 - 91 di turunkan melarang ORANG ISLAM MAIN JUDI. Islam tak LARANG orang KAFIR main JUDI. Nabi pun tidak berperang jika tengok ORANG KAFIR MINUM ARAK atau BERMAIN Judi.

Jadi mungkin Ulama PAS belum lagi benar-benar memahami tutnnya ayat tersebut. Tanyalah Ulama2 PAS, adakah RASUL berperang dengan orang KAFIR kerana TAUHID atau kerana ARAK & JUDI?

Buka minda, HAYATI surah AL Maaidah, buat solat HAJAT setiap malam dan berdoa supaya di beri Petunjuk Dalam hal LESEN PERJUDIAN untuk ORANG KAFIR..

Bila dah dapat alamat dari Allah.. kongsilah disini ya... Jangan lah menyalak tanpa Ilmu kelak akan jadi BODOH SOMBONG :)

ISLAM tidak MENIDAKKAN HAK-HAK orang Kafir ya... fikir-fikir, hayati... ISLAM itu BEBAS.. Islam Itu INDAH.. :)

PAS hanya menyempitkan ISLAM dan memburukkan ISLAM yang Nyata IDAH, CANTIK, BEBAS, MUDAH dah MELAPANGKAN SEMUA KAUM dan TIDAK MENIDAKKAN HAK ORANG BUKAN ISLAM..

ALLAH MAHA MENGETAHUI SEGALA SESUATU..

Tanya Nik Aziz.. Kenapa BERHALA BESAR tu diBEnarkan DiBina di KELANTAN yerrr... hmmmmm hehehehehe KATA DULANG PAKU SERPIH KATA ORANG PAS LEBEHHHHH hehehehehe...

PAS Semakin menunjukkan KECETEKAN fikiran... Bukan nak kata...
PAS KATA dan BUKTI dah ADA:
JUDI SALAHHHHH, BERHALA BOLEHHHH
JUDI SALAHHHHH, ALLAH boleh diguna OLEH AGAMA LAIN

ITU LAH PAS yang CAKAP TAK SERUPA BIKIN he he he... Patutlaaa Bencana Alam Banyak Di KElantan.... ALLAH NAk Bagi ORANg PAS PERINGATAN.... TAPI TAK INGAT jugakkk... hehehe

KErana kesombongan dengan Ilmu yang sedikit, yang dibaca dari buku, yang dipetik dari tulisan-tulisan, dan bukan dari HASIL PENGHAYATAN AYAT, Penghayatan SEJARAH....

Nyatalahh PAS adalah PARTI ORANG EMO... EMO.. EMO...

Yang faham ISLAM kerana IKUTAN
Yang Faham ISLAM bukan Kerana PENGHAYATAN

Ada orang PAS yang benar-benar menghayat tapi masih dalam PAS kerana itu PILIHAN masing-masing.. tapi mereka tetap berselisih pendapat... dan Yang dah BOSAN akan KELUAR dari PAS.

Apa Ada Pada Dunya said...

Mungkin Ultraman Aziz tiada kesempatan untuk menjawab tentang Sirah Islam. Zaman Rasul dulu.. Judi & Arak memang telah lama wujud.

Tetapi LESEN di zaman nabi TAK ADA. Penduduk Tanah Arab memang terkenal dengan BERJUDI, BERZINA, MENYEMBAH BERHALA, MINUM ARAK dan lain-lain DOSA BESAR yang DI LARANG orang ISLAM MELAKUKANNYA kerana ramai KAUM QURAISH dan PEDAGAGANG2 yang KAFIR atau BUKAN ISLAM.

Ayat Surah Al Maaidah ayat 90 - 91 di turunkan melarang ORANG ISLAM MAIN JUDI. Islam tak LARANG orang KAFIR main JUDI. Nabi pun tidak berperang jika tengok ORANG KAFIR MINUM ARAK atau BERMAIN Judi.

Jadi mungkin Ulama PAS belum lagi benar-benar memahami tutnnya ayat tersebut. Tanyalah Ulama2 PAS, adakah RASUL berperang dengan orang KAFIR kerana TAUHID atau kerana ARAK & JUDI?

Buka minda, HAYATI surah AL Maaidah, buat solat HAJAT setiap malam dan berdoa supaya di beri Petunjuk Dalam hal LESEN PERJUDIAN untuk ORANG KAFIR..

Bila dah dapat alamat dari Allah.. kongsilah disini ya... Jangan lah menyalak tanpa Ilmu kelak akan jadi BODOH SOMBONG :)

ISLAM tidak MENIDAKKAN HAK-HAK orang Kafir ya... fikir-fikir, hayati... ISLAM itu BEBAS.. Islam Itu INDAH.. :)

PAS hanya menyempitkan ISLAM dan memburukkan ISLAM yang Nyata IDAH, CANTIK, BEBAS, MUDAH dah MELAPANGKAN SEMUA KAUM dan TIDAK MENIDAKKAN HAK ORANG BUKAN ISLAM..

ALLAH MAHA MENGETAHUI SEGALA SESUATU..

Tanya Nik Aziz.. Kenapa BERHALA BESAR tu diBEnarkan DiBina di KELANTAN yerrr... hmmmmm hehehehehe KATA DULANG PAKU SERPIH KATA ORANG PAS LEBEHHHHH hehehehehe...

Apa Ada Pada Dunya said...

PAS Semakin menunjukkan KECETEKAN fikiran... Bukan nak kata...
PAS KATA dan BUKTI dah ADA:
JUDI SALAHHHHH, BERHALA BOLEHHHH
JUDI SALAHHHHH, ALLAH boleh diguna OLEH AGAMA LAIN

ITU LAH PAS yang CAKAP TAK SERUPA BIKIN he he he... Patutlaaa Bencana Alam Banyak Di KElantan.... ALLAH NAk Bagi ORANg PAS PERINGATAN.... TAPI TAK INGAT jugakkk... hehehe

KErana kesombongan dengan Ilmu yang sedikit, yang dibaca dari buku, yang dipetik dari tulisan-tulisan, dan bukan dari HASIL PENGHAYATAN AYAT, Penghayatan SEJARAH....

Nyatalahh PAS adalah PARTI ORANG EMO... EMO.. EMO...

Yang faham ISLAM kerana IKUTAN
Yang Faham ISLAM bukan Kerana PENGHAYATAN

Ada orang PAS yang benar-benar menghayat tapi masih dalam PAS kerana itu PILIHAN masing-masing.. tapi mereka tetap berselisih pendapat... dan Yang dah BOSAN akan KELUAR dari PAS.

johanazmanshah said...

pertama kali aku jumpa MP sebenak ini.
orang baru kena tuduh, belum disabit kesalahan lagi dah dikata perogol. 'tertuduh kekal tak bersalah hingga dibukti bersalah'
dah benak undang2 nak cakap pasai undang2.
dah benak politik bising sana sini macam pantat ayam.
dah benak ekonomi nak cakap pasal ekonomi.
LETAK JAWATAN & PULANGKAN SEMULA DARJAH DATO' KAMU TU..

Unknown said...

Pas melayu umno pon melayu... hampa dok gaduh wat paa..bila time solat jumaat hampa p sama2,sembah Allah itu gak.. pikiaq2 balik hampa ni bodoh laa... berkelai pasal nk bela undang2 kufur barat.. hampa ingat dapat pahala kaa.. dok gaduh mcm ni... Apa yg aku taw, lpas nabi wafat penganti dy adalah khalifah yg bertahan hingga 1000 tahun lbeh... lpas jatuh nya khilafah kafir barat trus menaikkan sistem kapitalis dan mendarah daging pada pemikirang umat Islam sehingga hari ini... dan hampa juga mewarisi pemikiran ini.. takutkn Allah, tanpa sistem Khilafah semua permasalahan umat Islam d seluruh dunia x akan selesai..

Medan Tempur Kedah said...

latuk
aku cabar hang letak jawatan mp pokok sena serta merta..xkan berani letak jawatan dlm kedah sato ja latuk?pastu mai kita bedebat..jgn duk tunjuk perangai mr bean sgt malu kat org pokok sena..org pokok sena pun tau org sabah xduk atas pokok dah latuk..behenti la jd mp p sambung mengaji bg cerdik skit.

poknik said...

Cinta Allah kepada Muhammad s.a.w. , Cinta Nabi Muhammad kepada 12 perempuan isteri semuanya bangsa baginda sendiri, Bilal ibn Rabbah pun di kira Bangsa Arab. Oleh itu petunjuk nabi secara hikmah adalah mesti kita gunakan di Negara islam berdaulat, di bawah naungan KDYM Agung, Al Sultan Raja Raja pemerintah, dan para ulama serta memanda menteri serta pemimpin Melayu Malaysia.
Dunia ialah tempat lelaki perempuan menentang Iblis Azazil sejak awal dunia. Oleh itu Melayu berpecah kerana iblis menganggu perempuan dan lelaki,
Dari itu negara kita mesti bukan 1 Malaysia TETAPI 1 MAJMUK Malaysia atau 1 Malaysia Majmuk/muhibbah ! Sedikit demi sedikit ancaman menular dan makin merbahaya sekali. Buatlah analisa bukan macam budak budak, Mufti Hasruni nak satukan melayu boleh dengan cara ini saja ( sila bawa mesyuarat dan ke parlimen ) :

Errrrr, usahlah kirakan sangat profil foto laman saya, ia tak up dated saja, yang sangat PENTING bawalah usul tersebut untuk bermusyawarah , ijtimak sesama Melayu sahaja di bawah naungan Al Sultan Raja Raja Melayu Berdaulat dan seterusnya parlimen atau sebaliknya.

Anonymous said...

Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

pengkhususan Syarikat.
1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
2) Kami boleh juga membeli anda rumah anda pilihan dalam mana-mana anda pilihan lokasi.