Friday, November 5, 2010

melawat pusat pemindahan sekitar alor setar




17 comments:

zahir said...

sudahlaa...
Rakyat Kedah muak dgn propaganda mcm ni.
Baru nak tunjuk muka?
ni tolong habaq sat kat YB Anak Bukit,..awat yg sampai x nampak muka pun,..
nak saya senaraikan lagi YB-YB yg xnampak muka?

Nak tunggu bila ada bantuan dari kerajaan pusat baru nak turun sama (kononnya bagi sumbangan sama)?
citt,..perangai lapok laa..

Sampul Kecil said...

Buncit perut?? Makan rasuah ke??

nik muaz said...

buat apa melawat, bantuan mana ? Dah lima hari kena banjir baru nak mesyuarat.

Bercakap melalak pandai, bersyarah kat orang kampung bagai nak rak, bila banjir bantuan tak sampai takda koordinasi dengan jabatan kerajaan.

Nak perintah macamana puak ahzab bengong ni !

medalien_amir said...

Mahfuz ni keja maki org pandai la. mengaku ja tak berkempuan bagi bagi bantuan. ni batang idung pun x nampak. semua nak bagi alasan & salahkan Umno/pusat. mgkin suatu hari nanti Pas akan salahkan anjing menyalak tepi jalan atas satu2 masalah bila dah x dak point nak salahkan Umno. yg paling lawak bodoh, boleh plak bagi alasan sebab x boleh bagi bantuan kerana geng Umno blok x bagi masuk. mmg x bole masuk akai alasan ni. kot ya inkes ada pun, dah ada bantuan kat situ pi la cari tmpat lain. byk lagi kawasan yg perlukan bantuan.

aku- yg muak dgn PasBuih

Malim nawar said...

PAS ITU RASUAH , RASUAH ITU PAS...

zakat kunun....RASUAH ~!!!!!!!!!

zainol said...

hampa tau mana dia tak tunjuk muka...jenis nak kena masuk utusan,berita harian baru hampa tau YB gi melawat ka..dia ni PAS..kalau B.END dah kompom2 masuk berita..kena terima sebagai musibah dari tuhan..kena redha..insyallah bantuan akan sampai...lambat sebab terburuk dalam masa 100 tahun....BN pun belum memerintah masa tue...sabar separuh drpd iman...

KB 4629 said...

utk zahir,nik muaz,medalien...tuhan turun bala sebab hampalah...banjir adalah musibah dari allah....yb pas dah sampai dah...jangan jadi barua mcm ni...org yg kena banjir dah pun dapat bantuan secukupnya dari kerajaan negeri...hampa duduk jauh hampa tak tau...banjir bukannya satu tempat...orang yg selalu dok minta bantuan tu org macam hampalah...

cikgu said...

Depa mmg mcm tu Dato'. Buat kebajikan mesti nak kena masuk TV, masuk paper, kalau tak org tak tahu depa buat kerja. Semua nak kena tunjuk dan ada publisiti. Pecacai-pecacai depa pun sama, bila dapat selit muka kat TV terhege-hege senyum di belakang YB.

hilbert said...

MB Kedah(PAS) YAB Datuk Seri Azizan Abdul Razak telah menghubungi MB Perak(BN) YAB Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir meminta dihantar air bersih kepada mangsa-mangsa banjir di Kedah.

Kerajaan BN Perak pimpinan DS DR Zambry telah setuju dan hantar 15 buah lori tangki sarat dengan muatan air bersih ke Kedah tanpa mengira fahaman politik.

Tapi kenapa kerajaan Pulau Pinang dan Selangor tak bersimpati dengan keadaan rakyat di Kedah ye???...kata dulu kerajaan mereka kerajaan berkebajikan... mana dia?

PAS BANGANG said...

KB,

tutup cerita. sekarang apa keberkesanan PAS dalam menjaga kebajikan rakyat dan menangani masalah banjir.

Agensi pusat dah buat kerja, kerajaan PAS yang suka menyalak dalam ceramah sekarang buat apa? unit amal yang serupa parti komunis punya baju apa buat ?

sekarang dah terang lagi bersuluh PAS tak reti buat kerja. Mana bantuan kerajaan Kelantan ? Pulau Pinang kerjaan Khalifah Omar kunun.. kerajaan berak tak basuh korang angkat melangit macam wali..
la ni mana suku sakat pakatan kurap korang ?

Malim Nawar...cantik la MOTTO ko..

aku pun nak pinjam pakai !

PAS ITU RASUAH , RASUAH ITU PAS...

aku tambah lagi ...

PAS KUDA KAYU DAP !

razi said...

Salam,

Keadaan semasa pakatan amat merunsingkan. Kata-kata tuan KHUSUSNYA kepada orang-orang beragama amat menguris.

Kami simpati dengan pakatan, tapi kecewa kerana kurang beradab.

lebih merungsingkan...rakyat tidak menghiraukan apa saja yang tuan & pemimpin lain perkatakan. Hormatilah orang-oranglain. Tuan, Ustaz Badrul Amin & Ustaz Idris Ahmad adalah antara mereka yang amat perlu berhati-hati ketika mengeluarkan kata-kata.

Hormatilah maruah orang lain.

Wassalam.

tanahserendah.blogspot.com said...

Kalau setakat datang ke Kedah kemudian nak panggil surat khabar Utusan dan tv 3 nak posing macam pelakon drama, lepah tu balik ke KL tidur dengan bini, lebih baik tak payah..

adf55650 said...

Marahkan utusan tak buat publisiti? Dah tak turun, macamana nak posing?
Sebagai orang Islam mahukah PAS mengaku dah turun sebelum buat mesyuarat? Akuilah sebagai orang Islam bukan sebagai orang beragama PAS.
PAS hanya memalukan Islam.
Macam pengakuan Yang Bongok Azizan-"nak buat kerja, buatlah cara Islam" - itukah cara Islam?

azzar said...

YB... bertaubat la... buat malu keturunan Mahfuz Omar je

mazri said...

macam na org nk kata yb pas mai melawat..da memang xdatang pun...aku ni anak jati jitra,akau tau laaa...hangpa yang duk sokong sangat yb pas ni hangpa dapat bape sen...oh mungkin setin sardin dikongsi puluhan lagi penyokong hanpa...xpayah pi jauh lah...kat alor janggus pun da cukup...bukan penyokong pas di halau pi smk alor janggus...camna tuh...islam kah cm tuh...sesama islam,sesama bangsa tp bila nak bg bantuan ikut sapa parti pas sapa sokong umno...kar jerlun aku tengok ramai yang sokong pas amik juga bantuan dari umno...xde plak org di situ halau pun orang pas...ni pak lebai pas kaki putar alam tolong jawap sat...mana tau kot2 la aku silap pasai hal di alor janggus tuh...banyk lagi kalau nk citer...kang ada plak pak lebai yang balik meraung kat umah...kalau rasa pas bagus sangat pas ni bantuan dari kerajaan puasat untuk mangsa banjir di kedah hangpa xpayah minta...duit haram kan hangpa kata...jadi hangpa pi la minta kat mb hangpa yang selalu duk tidur tuh duit bantuan banjir...satu lagi ada akai ka p duk kata landasan ketapi punca banjir...sembahyang tungging terbalik.tp bodoh,bengap....tu lah duk kawan lagi ngan cina komunis dappig sial tuh...pemikiran hangpa pin da jadi beku,berkulat....jangan marah naaa pak lebai PAS PISS PUSS PUNGKOK...AKU TUMPANG MASUK JA NIH...SOK SANGAT....POOORRRAAAAHHHHH PAS

bobo said...

Tak sabaq nak tengok Mahfuz jadi mursyidul am PAS. huhu. Mesti PAS cepat masuk liang lahad.

bertobat la YB oi. Maktab Mahmud pun malu nak ngaku yang YB ni bekas student Maktab Mahmud.

wanzal said...

WAYANG CINA TUNJUK GAMBAR P MELAWAT ORG BANJIR..PASTU CKP TAKDA DUIT NK BAGI BANTUAN..TAIK..AKU PUN BOLEH JD WAKIL RAKYAT..DAH TAU TAK MAMPU NAK TADBIR, JGN DOK MEMERINTAH..SETAKAT P TUJUK MUKA WAT PERABIS BERAS JA....AWAT TAK MINTA CINA LAKNAT TOLONG BANTU MANGSA BANJIR DAH HANGPA KATA TAK MAU BERTUANKAN MELAYU...BAB CERAMAH MAKI ORG NOMBOR SATU..BODO PIANG SESAT DAN MENYESATKAN